Western Digital My Book World Edition II 2 TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Book World Edition II 2 TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Marshall1985 05-07-2011

Apparaat is zeer traag. Binnen een jaar was de print in de behuizing defect en heb ik met veel moeite onder Linux de data van mijn schijf kunnen halen. Dit defect was gelukkig nog binnen de garantie en na een paar weken heb ik een nieuwe Mybook World binnen gekregen en deze is nu binnen enkele weken ook weer defect geraakt. Die van mij gaat de prullenbak in, koop deze absoluut niet!!

BasL1976 18-06-2011

Heb net de 2tb versie geïnstalleerd. Dit ging probleemloos. Ook de wd photo app is ook handig, waardoor je de foto 's van de nas op je iPhone/iPad kunt weergeven.

Tot nu toe erg tevreden.

WoCo 06-06-2011

Ik heb de 6TB uitvoering aangeschaft van dit product en ik kan iedereen het apparaat afraden. Bedieningsgemak is prima, maar het product is dusdanig traag dat er gewoonweg niet meer mee te werken valt.

Het kopieren van 1,5 TB aan data van snelle PC naar NAS heeft ongeveer 108 uur geduurt. Op het moment dat je wat data naar de NAS kopieert en gelijktijdig een handeling via de webinterface doet, kan het aanmelden alleen al 5 minuten duren.

Voor het sharen van media is het systeem slechts beperkt bruikbaar. MTS bestanden(Full HD) bevatten te veel informatie om deze via de NAS te kunnen streamen.

Dit exemplaar gaat dus terug.

Wizzz 31-10-2010

Een super apparaat. Ik heb nog niet alle opties getest en ben hem nog aan het vol pompen. Tot op heden ben ik zeer tevreden.